Estàs a: > > AlumniUV participa, al Jardí Botànic de la Universitat de València, en el recital ‘Viatge a Amèrica: tan lluny i tan a prop...’

Umbracle del Jardí Botànic de la Universitat de València

El dia 4 de juliol, el col·lectiu AlumniUV i Fil-per-Randa proposaren a les sòcies i els socis fer un viatge molt especial, a través de l’oïda, a les veus i els sons d’Amèrica. Reunits al Jardí Botànic de la Universitat de València, gaudiren de la interpretació d’una variada selecció de poemes i peces musicals.

A l’umbracle del Jardí, els participants gaudiren d’un recital de música i poesia basat en una selecció de textos de Neruda, Juan Gelman i Cortázar, entre altres autors americans.

Interpretaren l’espectacle els actors Enric Puig, Ana Muñoz i Martín Elorrieta, que estaran acompanyats per l’oboè de Domènec Hurtado i el piano de Rafael Fenollosa, sota la direcció de Marisa Solís, professora de Literatura.

Activitat complementària
El recital va tindre com a activitat complementària un taller d’aproximació al llenguatge poètic, a càrrec de Marisa Solís. En aquesta xarrada prèvia es comentà el contingut dels textos del recital i s’oferiren unes línies d’interpretació que proporcionaren les claus per a la posterior audició.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 6 de Juliol de 2015