Estás en: > > ‘A un metre de terra’, la nova experiència d’Amics i Antics Alumnes per als més menuts

Teatre El Micalet

Amics i Antics Alumnes organitza dissabte 14 de juny, amb la col·laboració de Fil-per-Randa, una nova experiència dirigida als menuts de la casa: ‘A un metre de terra’. Es tracta de mostrar la ciutat de València, a través de circuits especials, a xiquetes i xiquets d’entre 6 i 12 anys, els quals estaran acompanyats pels pares, responsables adults o familiars.

L’activitat inclou la visita al Teatre de la Societat Coral El Micalet, on el mestre Giner, una titella, parlarà de música i instruments; als jardins de la biblioteca del carrer Hospital per a conéixer la història de l’edifici i la importància de la lectura, i els participants deixaran notes escrites per al fullet de la biblioteca; al Col·legi de l’Art Major de la Seda; i a les places del Pilar i Viriato, on tots junts interpretaran cançons.

El preu de l’activitat és de 13 euros per adult (per a les xiquetes i els xiquets és gratuïta) i inclou l’esmorzar per a totes i tots.

Dissabte 14 de juny, els participants hauran d’acudir a les 10 hores a la Societat Coral El Micalet.

El termini per a inscriure-s’hi romandrà obert a partir del dia 2 de juny.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 4 de Junio de 2014