Estás en: > > Guillermo Palao, nou president del Grup de Treball de Cooperaciˇ UniversitÓria de CICUE

Guillermo Palao Moreno

Guillermo Palao Moreno, vicerector dĺInternacionalitzaciˇ i Cooperaciˇ de la Universitat de ValŔncia, ha sigut elegit nou president del Grup de Treball de Cooperaciˇ UniversitÓria al Desenvolupament de la Comissiˇ dĺInternacionalitzaciˇ i Cooperaciˇ CICUE.

L’elecció del professor doctor Palao Moreno es va dur a terme per unanimitat dels membres del Ple d’aquesta comissió sectorial de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), a la seua última Assemblea, celebrada el 9 de maig en la Universitat de Santiago de Compostel•la.

Com a nou president d’aquest Grup de Treball, li correspon el repte de coordinar les accions, difondre la Cooperació, dissenyar estratègies i línies d’actuació de les Universitats Espanyoles en matèria de Cooperació Universitària al Desenvolupament, així com representar a les mateixes davant el Consell de Cooperació al Desenvolupament del Ministeri d’Afers Exteriors i de Cooperació (MAEC), establir canals de col·laboració amb altres actors i coordinar l’Observatori de la Cooperació Universitària al Desenvolupament (OCUD).

Aquesta elecció suposa un reconeixement a la implicació i als esforços realitzats per la Universitat de València i pels seus responsables.

Fecha de actualización: 19 de Junio de 2014