Estàs a: > > La Universitat de València celebra la III Setmana pel Comerç Just amb exposicions, degustacions i regals

Cartell pel consum responsable

Amb motiu del Dia Mundial del Comerç Just, la Universitat de València i l’organització de comerç just IDEAS han posat en marxa la tercera Setmana Universitària pel Comerç Just, que se celebra del 12 al 16 de maig, amb l’objectiu de difondre el Comerç Just i el Consum Responsable entre la comunitat universitària mitjançant la sensibilització i l´impuls d´aquest tipus de productes.

El programa de Comerç Just en Campus Sostenible pretén sensibilitzar la comunitat universitària en el Comerç Just i el Consum Responsable, aplicar les seues pràctiques a la contractació de béns i serveis, impulsar punts de venda de comerç just i diversificació de productes i col·laborar amb altres entitats i organitzacions per a avançar en aquest procés.

Universitat pel Comerç Just acreditada per IDEAS
La Universitat de València va ser acreditada en 2013 com a Universitat pel Comerç Just per la organització IDEAS i realitza aquesta activitat en el marc del Campus Sostenible, concretament en el desenvolupament del programa de Comerç Just i Consum Responsable en la seua àrea de Compromís Social i Participació.

Programa d’activitats
Aquesta tercera Setmana Universitària pel Comerç Just en la Universitat de València es conforma de les següents activitats:

Exposició ‘10 Raons per consumir Comerç Just’
en col·laboració amb la Coordinadora Valenciana d’ONGD i la Coordinadora Estatal Comercio Justo
A la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, 12 i 13 de maig
A la Facultat de Psicologia, 14, 15 i 16 de maig

Punts d’informació i Degustació de productes de Comerç Just
Dimarts 13, al Campus de Blasco Ibáñez
Dimecres 14, al Campus de Burjassot-Paterna
Dijous 15, al Campus dels Tarongers

Apunta’t al Consum Responsable
Informa-te’n i participa al sorteig de bosses de cotó ecològic i de comerç just per La Tenda de la Universitat. El Voluntariat Ambiental difondrà marcapàgines numerats i el 20 de maig es publicarà els números premiats. La Tenda, a més, regalarà una Agenda Responsable amb cada compra de productes de Comerç Just.

Comerç Just a les cafeteries de Tarongers
Dijous, 15 de maig
Des de primera hora es podrà optar per café, cacau, té i sucre de comerç just a les cafeteries de les facultats de Dret i d’Economia.

Mapa del Comerç Just a la Universitat de València

Dia Mundial del Comerç Just
Diumenge, 18 de maig, 11 a 22 hores, Riu Túria (Pont de les Flors)
Activitats per a persones de totes les edats organitzades per la Xarxa Valenciana de Consum Responsable i la Coordinadora Valenciana d’ONGD.

Més informació:
www.uv.es/campus-sostenible