Estàs a: > > Nou servei per promoure la integració laboral d´estudiants amb discapacitat de la Universitat

Bancaixa i la Fundació Adecco posen a la disposició dels estudiants de la Universitat de València un nou Servei d'Orientació i Intermediació Laboral -SOILD-, dirigit a fomentar l'accés al mercat laboral dels estudiants i titulats universitaris amb discapacitat.

El nou servei, que està dirigit a estudiants que posseïsquen un certificat de discapacitat igual o superior al 33%, oferirà informació i assessorament per a la recerca d'ocupació i promourà, a través de la Fundació Adecco, la inserció laboral.

El SOILD estarà situat en la Delegació per a la Integració de persones amb discapacitat de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València (Av. Blasco Ibáñez, 21), i l'horari d'atenció a l'estudiant serà dilluns i dimecres, de 15:30 hores a 18:30 hores. Aquest és el primer servei d'aquestes característiques que s'engega en una universitat de la Comunitat Valenciana, i està prevista la seua extensió a altres centres universitaris

Bancaixa, dins del seu model de Responsabilitat Social Corporativa, desenvolupa diverses actuacions dirigides a atendre en l'àmbit social a aquells col·lectius amb el risc d'exclusió social.

En aquest sentit, manté un acord de col·laboració amb la Fundació Adecco, a través del com l'Entitat ha engegat diversos projectes que faciliten la integració en el món laboral del persones amb discapacitat a través de programes de formació, promoció, generació d'ocupació i accessibilitat.

Entre les mesures engegades per l'Entitat destaca el pla d'integració nacional de persones amb discapacitat, que suposa el desenvolupament de programes de formació adaptats, així com les actuacions necessàries per a la seua integració en el lloc de treball com part de la plantilla de Bancaixa.

Més informació:

Telèfon d'atenció: 671630039, horari de dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h i els dimarts, dijous i divendres de 15:00h a 19:00h.

Data d'actualització: 2 de Novembre de 2009