Estàs a: > > El Centre de Documentació Europea organitza un curs de preparació per a les oposicions a la UE

Cartell del curs

El Centre de Documentació Europea, inscrit en la Fundació General de la Universitat de València, organitza un curs de preparació per a les oposicions a la Unió Europea, que es desenvoluparà els dies 16, 23 i 30 de maig, i 6 de juny, de 9 a 14 hores. El curs té un enfocament teoricopràctic amb dinàmiques de grup.

L´alumnat també treballarà a través de videoconferències amb experts de la UE, materials audiovisuals i una contínua interacció i participació dels assistents. A més, la preparació dels tests comptarà amb un suport material a la disposició dels assistents.

El curs, de vint hores de duració, té com a objectiu fonamental donar a conéixer els diferents processos de selecció existents al si de les institucions i de les agències de la Unió Europea i capacitar els assistents amb les eines i els materials necessaris per a una òptima preparació. És una acció formativa especialment dirigida a persones llicenciades que tinguen intenció de presentar-se a les convocatòries de procés de selecció de les diverses institucions comunitàries.

Dirigeix i imparteix el curs el professor José Díaz Lafuente, autor del llibre ‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’. Díaz Lafuente és Màster del Col·legi d’Europa en Relacions Internacionals i Diplomàcia de la Unió Europea i assessor en la Comissió de Desenvolupament del Parlament Europeu des de 2009.

+Info sobre el curs:

Documents adjunts: