Estàs a: > > ‘Alumni Comparteix’: arranca una nova iniciativa per a intercanviar experičncies i coneixements

Logo Alumni Comparteix

Amics estŕ desenvolupant una nova iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Baix l’epígraf ‘Alumni Comparteix’, acollirŕ xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcčtera, proposats i impartits pels mateixos socis. La participació en totes les activitats serŕ gratuďta.

L’objectiu del projecte ‘Alumni Comparteix’ és crear sinèrgies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat per a seguir creixent personalment i professionalment.

Les persones interessades en sumar-se a aquesta iniciativa com a responsables d’una activitat han d’enviar les seues propostes a amics@uv.es. La direcció del col·lectiu configurarà una agenda de la qual els membres seran informats periòdicament.

A més, l´enviament de propostes no està limitat, perquè ´Alumni Comparteix´ és un projecte amb vocació de continuïtat i l´objectiu és que es desenvolupe al llarg de tot l´any. En breu, es podrà consultar tota la informació sobre aquesta nova iniciativa en la mateix web d´Amics (www.uv.es/amics), on es trobarà un espai específic destinat a la seua difusió.

Ràdio Universitat ha emés un reportatge sobre aquesta activitat al seu programa ‘Caleidoscopi’. Per a escoltar-ho, feu clic ací

Data d'actualització: 2 de Setembre de 2014