Estàs a: > > De la Llum de les Imatges a les muralles medievals de Benassal

De la Llum de les Imatges a les muralles medievals de Benassal

Torre de la Presó, a Benassal

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València proposa als seus membres visitar al maig l’exposició ‘La Llum de les Imatges’, a la Casa Abadia de Culla. Aquesta eixida inclou, a més, un passeig rural per la roureda de Benassal. L’excursió serà el dia 18 i el termini d’inscripcions roman obert des del 28 d’abril. És una activitat amb subvenció.

La Casa Abadia pertany a l’església parroquial d’El Salvador, amb els espais adossats a l’absis, les sagristies i el Retaule de Sant Roc. Destaca la muralla medieval que transcorre per l’interior de l’edifici, els murs de la qual han estat recuperats i posats en valor. L’excursió també inclou un passeig rural i la visita als castells i les muralles de les ciutats medievales de Culla i Benassal, amb la companyia de Manuel Carceller, guia i expert en Història.

L’eixida en bus es farà des de Nuevo Centro, a les 8 hores. L’hora d’arribada a València està prevista a les 23:30 hores.

El preu de l’excursió és de 15 euros per a les cinc primeres persones que s’hi apunten i de 25 euros per a la resta. El dinar, un plat típic de la zona, l’olleta de la nòvia, és opcional i té un preu de 17 euros.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 19 de Maig de 2014