Estàs a: > > Curs gratuït de Google sobre màrqueting digital, en la Universitat de València

Curs gratuït de Google sobre màrqueting digital, en la Universitat de València

Logo de Google

Logo de Google

La Universitat de València és la seu d’un curs sobre màrqueting digital, organitzat per Google i Interactive Adverstising Boureau. L’objectiu d’aquesta formació és l’ampliació de coneixements sobre el món digital per tal d’ajudar l’alumnat a activar-se professionalment.

L’adaptació de l’empresa espanyola al món digital és un tema d’actualitat. Amb aquest curs, l’alumnat aprendrà tot allò bàsic sobre el món digital.

El curs, de cinc dies de duració, tindrà una part pràctica a través de tallers i abordarà qüestions de base teòrica com ara els fonaments d’internet, tecnologia i màrqueting digital; usabilitat i gestió de pàgines web; plataformes de vídeo; Display Advertising i compra programàtica de publicitat; comerç electrònic; emprenedoria; el pla de negoci; la cerca d’ocupació; conceptes SEO i SEM; analítica, conversió i monetització; màrqueting en plataformes socials; mobile màrqueting; i el pla de màrqueting, entre altres temes.

També es posarà en pràctica casos reals mitjançant visites a empreses i emprenedors.

A València, les dates de realització del curs disponibles són: del 7 a l’11 d’abril, del 19 al 23 de maig i del 9 al 13 de juny.

El curs és presencial i està dirigit a joves amb titulació universitària en búsqueda activa d’ocupació.

Els alumnes que complisquen amb els requisits d’assistència i aprenentatge (que s’avaluarà a través de tests i proves) obtindran una certificació emesa per la Interactive Advertising Bureau.

Inscripcions, en el següent enllaç:
https://formacionactivate.es/newsletter/invitacion/all/index_valencia.html

I també, a través de l’OPAL:
http://www.uv.es/opal

Data d'actualització: 5 de Maig de 2014

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar