Estàs a: > > València, per dins i per fora: La ciutat de les escultures distretes

València, per dins i per fora: La ciutat de les escultures distretes

Bust de Luis de Santángel, Albereda de València

El matí del dia 30 de març, Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València té una segona proposta per a les seues sòcies i els seus socis: un passeig pels carrers de la ciutat que acullen escultures pràcticament oblidades pel pas del temps. ‘La ciutat de les escultures distretes’ és el títol d’aquesta original eixida, organitzada juntament amb Fil-per-Randa. Inscripcions: del 20 al 28 de març.

Cada dia, mentre que la gent va al treball, de compres o, simplement, fa una passejada, passa per davant d’un bon nombre d’estàtues i xicotets monuments que formen part del paisatge urbà, però dels quals es desconeix el significat. Amb aquesta visita, Amics i Fil-per-Randa pretenen recuperar la memòria d’aquestes escultures, molt sovint monuments recordatoris de personatges que van ser importants en la història de València en la seua època.

Els participants es concentraran, a les 9:30 hores, a la plaça de Manises. Des d’aquesta històrica plaça valenciana, el grup encetarà un recorregut circular, baixant pel carrer Colom i creuant el riu per a tornar pel passeig de l’Albereda cap a les Torres de Serrans i finalitzar al mateix punt de trobada.

La visita, que serà guiada per l’historiador Joan Grifoll, té un preu de 13 euros i inclou tiquet i esmorzar.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 25 de Març de 2014