Estàs a: > > El Centre de Documentació Europea organitza un taller de Google Analytics per a entitats culturals

Taller Google Analytics

El Centre de Documentació Europea, inscrit en la Fundació General de la Universitat de València, ha organitzat un taller de Google Analytics dirigit a entitats culturals, com ara biblioteques, museus, arxius i centres de documentació. El curs, de vint hores de durada, es desenvoluparà del 20 de febrer al 7 de març i serà impartit pel professor Luis Bellvís.

Un gran nombre d’organitzacions que presten diversos serveis d’informació no disposen dels recursos humans ni tècnics que els permeten optimitzar els seus llocs web. A mesura que aquests creixen en profunditat i complexitat, la quantitat d’usuaris augmenta, però no així els recursos per a atendre’ls.

Alhora, la vertiginosa evolució de les tecnologies de la informació facilita als usuaris una cada vegada més complexa diversitat d’eines, de programes i entorns tecnològics que permeten incrementar la qualitat i prestacions dels llocs web. L’aprofitament d’aquestes oportunitats requereix hores d’ús i assaig/error que els responsables dels llocs web han de dedicar. Es tracta d’optimitzar aquesta dedicació.

És per aquest motiu que el Centre de Documentació Europea ha organitzat aquest taller sobre Google Analytics, que tindrà lloc a l’Aula de Formació de la Fundació General de la Universitat de València (Amadeu de Savoia 4, València) els dies 20, 21, 27 i 28 de febrer, i 7 de març, de 10 a 14 hores.

L’objectiu d’aquest curs és aportar a l’alumnat un coneixement introductori i una primera aproximació pràctica a l’eina Google Analytics, orientat a mesurar i optimitzar l’ús i prestacions d’una web.

En aquest sentit, els continguts estan orientats a la versió pràctica. Es prendrà un lloc web representatiu dels interessos dels participants com a exemple de treball i les activitats aniran dirigides a obtindre resultats pràctics, no coneixements genèrics. Es tracta d’un seminari d’introducció per a començar a mesurar més que un curs magistral sobre l’eina.

El curs abordarà el concepte de Google Analytics, les seues eines d’anàlisi i les analítiques de contingut (quines parts d’un lloc web tenen un bon rendiment); de conversions (quants visitants atrac); de xarxes socials (interacció amb visitants); i de publicitat (rendiment d’anuncis i accions publicitàries).

Luis Bellvís, llicenciat en Economia
Com a docent, Luis Bellvís ha sigut professor en la Universitat de València i la London SouthBank University, on ha impartit i ha dirigit nombrosos cursos de grau i postgrau en l’àrea del màrqueting i la comunicació. També ha participat en diversos projectes de recerca públics i privats en el mateix àmbit.

Professionalment ha exercit la seua carrera en KPMG Peat Marwick, posteriorment en Dun & Bradstreet i, finalment, com a consultor independent desenvolupant diversos projectes sempre en el camp del màrqueting, la comunicació i el turisme.

Curs en Facebook
Més informació i inscripcions