Estàs a: > > VI Premi Uniproyecta al millor projecte emprenedor universitari

VI Premi Uniproyecta al millor projecte emprenedor universitari

Estudiants, a la Universitat

El portal Universia, en col·laboració amb la Xarxa Universitària d’Assumptes Estudiantils (RUNAE), convoca la sisena edició del Premi Uniproyecta. La finalitat d’aquest guardó és estimular la iniciativa empresarial mitjançant el foment de l’esperit emprenedor universitari. Hi poden participar estudiants matriculats en una universitat de la CRUE, així com titulats.

La participació està oberta tant a estudiants com a grups d’estudiants matriculats en una titulació oficial en una universitat espanyola membre de la CRUE, durant el curs acadèmic 2013-2014, i titulats (o grups de titulats) que hagen obtingut el títol en els dos cursos immediatament anteriors al curs acadèmic 2013-2014 en una universitat espanyola membre de la CRUE. Tant els estudiants com els titulats hi poden participar si han elaborat i/o posat en marxa projectes empresarials segons el que estableixen les bases d’aquest premi Uniproyecta, publicades en http://www.uniproyecta.es/

El premi té dues categories: Premio Uniproyecta Portal Universia, amb una dotació de 10.000 euros, al millor projecte emprenedor universitari; i Premi Uniproyecta Fundación Universia, amb una dotació de 5.000 euros, al millor projecte emprenedor universitari orientat a l’atenció de persones amb discapacitat.

Els projectes, que s’han de dirigir a la Delegació d’Estudiants, amb indicació al sobre “CONCURS UNIPROYECTA”, s’han de presentar abans de les 14 hores del 20 de febrer de 2014 al Registre General d’Entrada de la Universitat de València, Av. Blasco Ibáñez, 13.

A partir del 20 de febrer i fins el 13 de març, la Delegació d’Estudiants valorarà totes les candidatures presentades a la Universitat de València per a poder determinar quins projectes es trameten finalment al jurat compost per membres de la RUNAE, Universia i Fundación Universia.

La documentació que cal presentar, així com les bases completes del concurs, es troben a l’enllaç http://www.uniproyecta.es/

Data d'actualització: 17 de Febrer de 2014