Estàs a: > > El Club Coral de la Nau Gran celebra l´audició de fi de curs

El Club Coral de la Nau Gran celebra l´audició de fi de curs

CLUB CORAL 2018

El Club Coral de la Nau Gran de la Universitat de València va actuar el passat 14 de juny a la Sala Charles Darwin, al Campus de Burjassot-Paterna, per a celebrar la seua audició de fi de curs, sota la direcció de Mònica Perales. La setmana anterior, ja ho va fer al mateix escenari l’Escola Coral La Nau, juntament amb l´Orquestra de l’Escola de Música ACORDES, dirigida per David Martínez.

El Club Coral de la Nau Gran de la Universitat de València actuà el passat 14 de juny en l’audició de fi de curs que va tindre lloc a la Sala Charles Darwin del Campus de Burjassot-Paterna. L’acte va estar dirigit per Mònica Perales i acompanyà al piano Adrià Gràcia.

El Club Coral va nàixer en gener de 2011 com un projecte formatiu musical estable gestionat en col·laboració entre l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València i el Servei d’Extensió Universitària, i està obert a totes les persones majors de 55 anys interessades a fer música cantant.

Des de la seua fundació, Mònica Perales i Massana és la seua directora. Ha realitzat diferents concerts dins els espais de la Universitat de València i treballa ja des de fa huit anys amb il·lusió i perseverança per a construir un espai on fer música de manera lúdica i didàctica. Aquest concert és una mostra del treball dels seus integrants durant el curs 2018-19.

Escola Coral La Nau
D´altra banda, l’audició de l’Escola Coral es va celebrar el passat dia 8 en una actuació dividida en dues parts. El grup va executar una programació tradicionalment coral alhora que eclèctica. La primera part, amb direcció de Mònica Perales, Eduard Marquina al piano i Inmaculada Mirapeix al front del llenguatge musical, va estar protagonitzada íntegrament pels membres de la Coral. La segona part, el grup va ser acompanyat per l’Orquestra de l’Escola de Música ACORDES que aportà arranjaments orquestrals baix la direcció de David Martínez.

L’Escola Coral La Nau de la Universitat de València, dirigida per Mònica Perales i Massana, va nàixer el 2002 amb l’objectiu de donar cabuda a la formació musical mitjançant la interpretació coral per a xiquets i xiquetes a partir de 4 anys al si de la Universitat, i està formada per tres grups: Cor Mestral, de 4 anys fins a 1r de Primària; Cor Garbí, de 2n a 6é de Primària; i Cor Tramuntana, a partir d’ESO.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 25 de Juny de 2019