Estàs a: > > UVocupació llança un vídeo tutorial per a millorar l’ocupabilitat de l’estudiantat i les persones titulades

Pantalla del vídeo tutorial Crea el teu currículum.

Sota el títol ‘Crea el teu ‘curriculum vitae’: Consells per a fer el teu CV pas a pas’, el servei UVocupació, dirigit per Marisa Quintanilla, ha llançat el primer d’una sèrie de vídeos tutorials relacionats amb la inserció laboral. El principal objectiu és posar a la disposició dels usuaris un material formatiu de suport.

Amb l’edició d’aquests vídeos animats, xicotetes píndoles de coneixement per a la millora de l´ocupabilitat, s’aconsegueix, a més, actualitzar un material que, incorporant els canvis que l’era digital té sobre la cerca d’ocupació i, de manera breu i senzilla, resulte atractiu per a l’estudiantat i les persones titulades per la Universitat de València.

Es tracta d’una iniciativa adscrita al Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius, que encapçala Adela Valero, i gestionada a través de la Fundació General de la Universitat de València, amb la col·laboració del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE UV).

Podeu visualitzar els VÍDEOS TUTORIALS al Canal Youtube d’UVocupació.

Data d'actualització: 31 de Maig de 2019