Estàs a: > > Expociència supera les previsions amb la visita de més de 5.000 persones

Expociència supera les previsions amb la visita de més de 5.000 persones

Xiquetes i xiquets, en Expociència 2019.

Més de 5.000 persones s’han apropat aquest dissabte, 25 de maig, al Parc Científic per tal de celebrar la gran festa de la Ciència i la Innovació de la Universitat de València. Un volum de públic que ha palesat de nou l’estabilitat d’Expociència, consolidada ja com una de les principals iniciatives orientades a compartir l’esperit científic amb les persones i a estimular les vocacions científiques.

En aquesta onzena edició d’Expociència, els visitants han pogut gaudir d’un centenar de propostes lúdiques entorn de la ciència i la innovació. A més de les activitats que els instituts de recerca ubicats al Parc Científic (PCUV) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) ofereixen cada any, la festa ha comptat amb la participació de les empreses del Parc, de diferents centres, departaments i entitats de la Universitat de València (Jardí Botànic, Clíniques de la Universitat-Fundació Lluís Alcanyís, Museu d’Història Natural de la Universitat, etcètera), com també de diferents entitats públiques i privades externes a la institució acadèmica.

A aquesta edició s’han incorporat també diferents associacions i ONG, la Ciutat de les Arts i les Ciències, i l’Institut de Tecnologia Química (ITQ-UPV/CSIC), entre unes altres.

Expociència 2019 ha estat un reflex de com la ciència pot ser divertida si es transmet des de la passió, la connivència, la responsabilitat. Organitzada per la Universitat de València, des del seu Parc Científic, Expociència compta amb la col·laboració del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), així com amb el suport de la Generalitat Valenciana.

Més informació en www.expociencia.org

Data d'actualització: 27 de Maig de 2019