Estàs a: > > Oberta la inscripció per a participar en l’Escola d’Estiu de la Universitat

Oberta la inscripció per a participar en l’Escola d’Estiu de la Universitat

Xiquetes jugant a l´edició de 2018.

La Universitat de València, a través de la Fundació General, ha obert el període d’inscripció per a La Nau de les Xiquetes i els Xiquets, i La Nau Jove. Tindran prioritat per a accedir a aquests serveis les filles i els fills dels membres de la comunitat universitària i del col·lectiu Alumni UV, així com els participants en anteriors edicions. També s’hi podran acollir infants sense vinculació amb la Universitat tenint en compte la limitació de places.

La Nau de les Xiquetes i els Xiquets és un programa d’oci educatiu per a infants entre 5 i 12 anys (nascuts entre el 2007 i el 2014) que arriba a la seua 24a edició. Com en edicions anteriors, s’inspira en un fil conductor que motiva tots els continguts. Enguany, de l’1 al 31 de juliol, l’aigua farà fluir les activitats que es desenvoluparan al llarg d’aquestes setmanes. Sota el lema ´L’aigua, un regal ple de vida´, els i les participants prendran consciència de tot el que l’aigua aporta a les seues vides, i fer-ne un ús sostenible d’aquesta a partir de tallers com ´100% Natura´, ´Biblionaueta´, esports, etcètera.

Hi ha una oferta de 330 places distribuïdes de la manera següent: 120 al Campus dels Tarongers; 120 al Campus de Blasco Ibáñez; i 90 al Campus de Burjassot-Paterna.

D´altra banda, La Nau Jove, dirigida a joves de 13 a 16 anys (nascuts entre els anys 2003 i 2006) i amb seu al Campus dels Tarongers, és un espai d’educació en el temps lliure i d’oci actiu, una proposta entre la formació i la diversió. En la seua 12a edició comptarà amb activitats d’animació, aprenentatge d’un idioma estranger, esports com ara funky o softbol i una estada de tres dies a Antella. Se n’ofereixen 90 places que ja han estat exhaurides, per la qual cosa s´ha creat una llista d’espera conformada per estricte ordre de sol·licitud. Les persones que vulguen inscriure-s´hi han d´enviar un correu electrònic a naujove@uv.es En cas que es produïsca una baixa, es cobrirà segons l’ordre establit en aquesta llista d’espera.

En ambdós casos, la inscripció, que es realitza mitjançant ENTREU, està oberta en segon torn fins el 26 de maig per a les filles i els fills dels membres de la comunitat universitària, els xiquets i els joves que participaren en edicions anteriors i del col·lectiu Alumni UV. Els membres d’aquest col·lectiu hauran d’acreditar una antiguitat mínima d’un any per tal d’accedir a la inscripció i a la reducció del preu. El públic en general també pot inscriure-s’hi dins d´aquest termini.

Més informació, als blocs de les dues escoles: nauxiquets.blogs.uv.es i naujove.blogs.uv.es

Data d'actualització: 17 de Maig de 2019