Estàs a: > > Nou acord del col·lectiu d´Amics i Antics Alumnes amb el Servei de Política Lingüística de la Universitat de Valèncian

Logo Universitat Valencia

A partir de setembre, tots els socis del col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat, podran accedir al mateix preu que els estudiants en actiu, als centres d'autoaprenentatge per realitzar les hores semipresencials dels cursos de valencià i a les convocatòries de proves de llengua per a l'obtenció del certificat de coneixements de valencià de la UVEG.

Per tal de fer efectiva la inscripció, els socis hauran de presentar una fotocòpia del carnet de soci.

En el cas que algun dels socis tingués en tramitació o actualització el carnet acreditatiu, serà vàlid per al Servei de Política Lingüística un certificat de la Fundació General de la Universitat de València que justifique la pertinença del soci dintre del col·lectiu.

Data d'actualització: 6 d'Octubre de 2009
Publicat en: Formació, AMICS