Estàs a: > > Google, principal atractiu del Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria de la Facultat de Filologia

Cartell del Fòrum d´Ocupació de Filologia.

El Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València ha reprès activitat al 2019 a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. El passat dimarts 5 de març tenia lloc la inauguració d’una nova trobada amb la feina i l’ocupació al saló d’actes de la Facultat.

La multinacional tecnològica i de serveis d’internet Google ha estat present al Fòrum amb una de les xarrades més esperades i interessants. Guillermo Garrido, enginyer de sofware a Google, ha estat el representat de la companyia a Filologia i l’encarregat d’acostar a l’alumnat del centre els perfils professionals que busca Google a l’hora de contractar nou personal.

Entre les diverses activitats que el servei d’ocupació de la Universitat UVocupació ha preparat per a aquesta nova cita amb la empleabilitat destaca el taller d’identitat a les xarxes socials, impartit per Eve Patterson, responsable de traduccions a l’agència de traducció Big Translation, que ha parlat a les persones interessades de la importància de construir una imatge del perfil professional sòlida i amb coherència per a aconseguir una inserció laboral amb garanties i de qualitat.

Seguidament, abans de cloure el matí, s´ha realitzat un networking amb les empreses participants per a que l’estudiantat puga conèixer millor i de primera mà les necessitats i perfils que busquen  per a les seues plantilles. Prop de 25 entitats del món de la cultura, la traducció, la comunicació, sector educatiu, editorial o audiovisual que aproximaran el món laboral a la Universitat.

La jornada s´ha reprès de vesprada amb “Un café pel futur”, una invitació a prendre un cafè amb professionals d’empreses que han compartit amb els assistents, de manera distesa i amena, la seua experiència personal i que els han ajudat a trobar oportunitats en el mercat laboral: definició de perfils, desenvolupament de competències i emprenedoria.

Així mateix, els tècnics de d’UVocupació han oferit a l´estudiantat la possibilitat de revisar els seus currículums i marques personals a través dels seus tallers exprés. Clourà aquesta jornada del Fòrum d’Ocupació de Filologia l’acte d’entrega de diplomes a les empreses participants, que reconeixerà la seua tasca i col·laboració imprescindible.

Fòrum d’Ocupació

El Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria, organitzat a través del servei d’ocupació de la Universitat UVocupació, serveix d’espai de trobada entre estudiantat, empreses i entitats; una oportunitat per a començar a forjar el seu futur professional de la mà dels experts, assessors i les persones que, en definitiva, millor coneixen el món laboral; un punt de trobada per a l’intercanvi d’informació.

La Facultat de Filologia es convertix després de Història i Farmàcia en el tercer centre que acull el Fòrum d’Ocupació amb aquest nou format més àgil i creat ad hoc per a cada centre. Seguidament serà el torn de la Facultat de Dret, el dia 3 d’abril.

Empreses Participants

El Fòrum d´Ocupació i Emprenedoria de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació ha comptat amb el patrocini del servei valencià d’ocupació, Labora,  a més de comptar amb la presència de diverses empreses i entitats del món de la cultura, la comunicació i la traducció, com ara À Punt, Diario Levante-EMV, Big Translation, Valencia Plaza, Job Trust, Albert Pla Agencia de Comunicación, Interpunct Translations, Barret Films, el Instituto San Fernando de la Lengua Española, Tecnolingüística, Grupo Comunico, Costa València, Creu Roja, Empieza por Educar, JPM Ediciones o Sanserif Creatius.

Data d'actualització: 7 de Març de 2019