Oberta la matrícula dels cursos d´hivern a Gandia
Estás en: > > Oberta la matrícula dels cursos d´hivern a Gandia

Oberta la matrícula dels cursos d´hivern a Gandia

Inici classes Unimajors

Cinc cursos conformen l´oferta de la Universitat d´Hivern que enguany se celebrarà entre l´11 i el 15 de febrer. Aquesta oferta formativa, dirigida al públic en general, abordarà temàtiques tan diverses com l´alimentació, la situació d´Europa i Espanya, les falles o la música. La matrícula es podrà realitzar a través d´aquesta web i estarà oberta fins el 4 de febrer.

Ja es coneix l´oferta dels cursos d´hivern que s´ofertaran enguany al Centre Internacional de Gandia durant la setmana de l´11 al 15 de febrer. En concret es tracta de cinc cursos, de 20 o 10 hores de duració, i de temàtica diversa.

En els següents enllaços es pot accedir a la informació completa de cada curs i es podrà formalitzar la matrícula que estarà oberta fins el 15 de febrer.

1. EUROPA: PASSAT, PRESENT I FUTUR D´UNA UTOPIA. 20 HORES.

2. SOM EL QUE HEM MENJAT. HISTÒRIA DE L´ALIMENTACIÓ DES DEL PALEOLÍTIC FINS ELS NOSTRES DIES. 20 HORES.

3. LES FALLES: HISTÒRIA I CULTURA. 20 HORES

4. APRENDRE A GAUDIR DE L´ÒPERA A TRAVÉS DE L´AUDICIÓ. 20 HORES

5. LES COMUNITATS AUTÓNOMES A ESPANYA: AUTONOMIA, CENTRALITZACIÓ, INDEPENDÈNCIA. 10 HORES

Els cursos estan oberts al públic en general. Tenen un preu de 50 euros, els de 20 hores, i 35 euros els de 10 hores.

Fecha de actualización: 14 de Enero de 2019