Estàs a: > > Lupa Teatre posa en escena l’obra ‘Para que no te me olvides’ a la Sala Matilde Salvador de La Nau

Lupa Teatre, en Para que no te me olvides

La Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau va ser l’escenari sobre el qual la companyia Lupa Teatre interpretà el passat 20 de febrer l’obra ‘Para que no te me olvides’, amb text i direcció de Guadalupe Sáez. L´entrada a l’espectacle, organitzat per l’Aula de Teatre de la Universitat de València, va ser lliure amb invitació.

L’obra, que narra la història d’Antonio Sáez Ramírez, un fervorós admirador del flamenc, va ser interpretada per Pau Gregori, Sandra Sasera i Raquel Sanz.

El protagonista, Antonio Sáez Ramírez, va morir el 25 de juliol del 2006. Era una persona anònima que, no obstant, va deixar un record públic de la seua vida: una notícia en un diari local amb tants errors com frases inexactes. Aquest espectacle teatral es planteja que si és fàcil retre homenatge als grans artistes quan moren o fins i tot a alguns polítics de dubtosa creativitat, per què no fer-li aquest homenatge a un lliurat i anònim admirador de l’art flamenc?

Data d'actualització: 29 d'Abril de 2014