Estàs a: > > La Universitat de València promou l’ocupació de joves universitaris menors de 30 anys

Logo OPAL

La Fundació General de la Universitat de València, a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) i en col·laboració amb el SERVEF, gestionarà des d´ara i fins al 13 d’agost de 2014 un Pla Integral d’Ocupació, cofinançat pel Fons Social Europeu, per a la promoció de l’ocupació de joves universitaris menors de 30 anys.

Aquest Pla Integral d’Ocupació (amb expedient núm. EPIJVP/2013/45/46) està dirigit tant a empreses com a persones titulades menors de 30 anys en situació d’atur.

Així, les empreses que contracten participants del Pla Integral d’Ocupació podran beneficiar-se de serveis gratuïts tals com una borsa de demandants qualificats que s’ajusten a les seues necessitats; assessorament sobre la definició del perfil professional més adequat a les necessitats de l’empresa; un servei de reclutament i preselecció dels candidats més adequats per a l’oferta d’ocupació de l’empresa; el seguiment en la incorporació del candidat al lloc de treball i cerca de nous candidats en cas de necessitar-ne; i assessorament en les diferents modalitats contractuals existents i les seues característiques.

D’altra banda, amb l’objectiu d’incrementar la seua ocupabilitat, l’OPAL proporcionarà gratuïtament als integrants del Pla Integral d’Ocupació orientació laboral personalitzada i seguiment de l’itinerari d’inserció professional; una selecció d’ofertes de treball adequades al perfil professional; i la possibilitat de participar en programes de formació específica sobre competències per a l’ocupació.

Les persones interessades en el Pla Integral d’Ocupació i els serveis gratuïts que ofereix l’OPAL poden dirigir-se a:
OPAL. Fundació General Universitat de València
Agència de col·locació autoritzada pel SERVEF núm. 1000000066
Telèfon: 96.162.59.01
E-mails: bolsadet@uv.es (per a empreses) i opalges@uv.es (per a aturats i aturades)

Data d'actualització: 17 de Febrer de 2014