Estàs a: > > Les fundacions General de la Universitat de València i Haro-Intra impulsen la formació per a la inserció professional i la promoció de l’ocupació de qualitat

Seu OPAL

La Fundació General de la Universitat de València i la Fundación José María Haro-Intra han subscrit un conveni marc de col·laboració pel qual ambdues institucions treballaran conjuntament en l’àmbit de la formació per a la inserció professional, la promoció i la divulgació de l’ocupació de qualitat.

La col·laboració tindrà lloc en activitats de formació i recerca, així com en activitats relacionades amb l’ocupació i la responsabilitat social corporativa. Amb aquest acord, la Fundació General de la Universitat de València, a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) que gestiona, i la Fundación Haro-Intra organitzaran accions de formació que faciliten la inserció professional i la generació d’ocupació: promoció de cursos, jornades, seminaris i conferències; elaboració i posada en marxa de programes de formació dirigits al personal i empleats d’ambdues fundacions; i desenvolupament d’investigacions i publicacions.

Aquest conveni és fruit de la voluntat de la Fundació General de la Universitat de València, a través de l’OPAL, per a establir aliances amb empreses i institucions que compartisquen els seus objectius i valors amb la finalitat de crear una xarxa relacional que permeta l’intercanvi d’experiències orientada al desenvolupament professional i la millora de la competitivitat.

L’OPAL actua com a pont entre la formació i l’ocupació, i el seu principal objectiu és potenciar la inserció laboral dels estudiants i titulats de la Universitat de València. La seua activitat es desenvolupa a través de diverses àrees: orientació; ocupació/borsa de treball; emprenedoria; formació; eixides professionals; i estudis i anàlisis.

Per la seua banda, la Fundación Haro-Intra és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a finalitat principal facilitar la formació i integració sociolaboral de les persones amb majors dificultats d’accés al mercat de treball, a través del disseny d’itineraris d’integració sociolaboral adaptats a la situació específica de cada persona; la creació i gestió d’estructures estables de qualificació laboral; la promoció d’empreses d’inserció laboral i l’impuls d’activitats relacionades amb el reciclatge i el medi ambient.

Data d'actualització: 17 de Gener de 2014