Estàs a: > > La Fundació General celebra la VI edició del Dia Europeu de Fundacions i Donants

Dia de Fundacions i Donants

La Fundació General celebra el Dia Europeu de Fundacions i Donants, incloent en aquest marc les activitats organitzades del 15 de setembre a l’1 d’octubre. Es tracta d’una iniciativa promoguda per DAFNE amb l’objectiu de sensibilitzar i posar en valor el treball de les fundacions en l’atenció de les necessitats de la societat.

Enguany la campanya gira al voltant del reconeixement de la filantropia pel seu compromís amb la societat. En moltes àrees, els filantrops enfortixen a la societat civil, milloren la vida dels ciutadans i donen suport al desenvolupament d´importants projectes en àrees tan sensibles com l´educació, la cultura, la salut, la pau i la justícia entre d´altres.

Impulsada a Espanya per l’Asociación Española de Fundaciones (AEF), amb aquesta iniciativa la Fundació General de la Universitat de València se suma, durant 15 dies, a les accions simultànies dutes a terme per les fundacions de tot el continent europeu amb les quals es pretén potenciar el coneixement i el reconeixement del sector fundacional en el desenvolupament socioeconòmic de la societat.

L’1 d’Octubre és un projecte posat en marxa el 2013 per l’associació de xarxes de donants i fundacions a Europa DAFNE (sigles que responen a l’anglés ‘Donors and Foundations Networks in Europe), que enguany arriba a la seua sisena edició. A Europa hi ha registrades més de 140.000 fundacions i donants que lluiten per a millorar la societat en els àmbits de l’educació, la cultura, el medi ambient, la salut, la cooperació, la inclusió social o la ciència, per exemple, i així atendre les necessitats de les persones.

La Fundació General de la Universitat de València, a més de celebrar en aquest marc les seues activitats, du a terme una campanya que inclou la comunicació de la commemoració a través d’una franja publicitària en la capçalera de la seua web (http://www.fundaciouv.es), una peça informativa en l’apartat de NOTÍCIES, així com la utilització del hashtag #October1Europe en els diferents comptes de xarxes socials que gestiona.

Així mateix, participa, dilluns 1 d’octubre, en la trobada convocada en Twitter per l’AEF, dirigida a totes les fundacions associades, per a tuitejar a la mateixa hora, les 12 hores, i aconseguir una major visibilitat de l’esdeveniment.

Data d'actualització: 2 d'Octubre de 2018
Publicat en: Mecenatge, Institucional