Estàs a: > > La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat renova el seu sistema de gestió de qualitat

Lliurament del Certificat AENOR en 2012

La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, servei inscrit en la Fundació General de la Universitat de València, ha superat de forma satisfactòria l’auditoria de seguiment duta a terme en maig per l’empresa SGS ICS Ibérica, S.A. L’auditora cap, María José Aledón, va felicitar aquest servei de la Universitat en obtindre com a resultat la conformitat amb tots els criteris de qualitat.

L’informe, que va rebre la directora de la Unitat, Celeste Asensi, reflectia la conformitat del sistema de gestió amb els criteris d’auditoria establits en el Reglament de Certificació de la Norma ENAC: ISO 9001:2015; l’eficàcia de la implantació del sistema de gestió d’acord al que se hi havia planificat; i la capacitat del sistema de gestió per a complir els objectius i la política d’aquesta Unitat.

Al llarg d’aquesta dècada, els membres que conformen la Unitat s’han implicat activament en aquest Sistema de Gestió de la Qualitat aportant els suggeriments de millora que any rere any s’han anat materialitzant. Aquest compromís de Qualitat ha implicat un treball d’avaluació i seguiment trimestral de tot l’equip, dirigit per Celeste Asensi, a través de reunions i posades en comú d’anàlisis de millora, demostrant que està sent efectiu, així ho avalen les auditories internes i les externes.

Des de l’any 2005, la Unitat compta amb la Certificació de Qualitat ISO 9001 i, posteriorment, en el 2006, va obtindre el Segell d’Excel·lència Or. Igualment, des de novembre de 2011, seguint una filosofia de transparència i qualitat cap als seus usuaris, la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat disposa d’una Carta de Serveis que es va elaborar impulsada després de l’orientació institucional per part del Pla Estratègic de la Universitat de València 2008-2011, amb una segona edició aprovada en 2015 a l’abast en quatre versions: estesa, reduïda, tríptic i accessible per a les persones amb discapacitat. Totes aquestes versions es troben disponibles en tres idiomes: valencià, castellà i anglés.

En aquesta llarga trajectòria, la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat ha vist com el seu esforç i dedicació han sigut recompensats, no solament per les mostres d’agraïment contínues que any rere any aquest servei rep dels seus usuaris més directes, sinó també pel reconeixement públic que la Unitat ha rebut especialment en els últims anys, amb l’obtenció de guardons com el Premi ASINDOWN (2017); el Premi Solidari ONCE-Comunitat Valenciana (2015); el Premi COCEMFE-València (2014); el Premi Cermi.es (Cermi-Espanya) (2013); el Premi Telefónica Ability Awards (2012); la Menció Honorífica a la Universitat de València per part de la Defensora de les Persones amb Discapacitat de la Comunitat Valenciana (2011) i el Premi ‘Solidaritat’ de la Fundació Asindown (2011).

Data d'actualització: 18 de Juny de 2018
Publicat en: Integració, Noticias