Estàs a: > > Conveni de col·laboració per a la cura i el manteniment dels instruments de corda de l’Orquestra Filharmònica

Raül Ferragud i Antonio Ariño

La Fundació General de la Univesitat de València, mitjançant el seu Patronat d’Activitats Musicals, ha signat un conveni de col·laboració amb l’empresa TALLER DE LUTHERIA Sergi Martí. Gràcies a aquest acord, el Taller de Lutheria es farà càrrec del manteniment dels instruments de corda de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València. També oferirà uns descomptes especials.

Aquests descomptes són per al manteniment dels instruments de corda dels membres de l’Orquestra.

El Taller de Lutheria començà la seua activitat en 1999, sent actualment un atelier de referència per a músics de tot el país. La seua activitat, a més de ser una tenda especialitzada i un taller de reparacions i restauració, ha abordat molts altres projectes especials, com el cicle ‘Violins d’art’ o l’organització d’exposicions, conferències i cursos sobre la cura i manteniment d’instruments de corda. Amb aquest nou acord, el Taller de Lutheria formarà part de les institucions que col·laboren activament amb l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València.

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València va ser creada l’any 1995, amb una plantilla de 80 joves alumnes, majoritàriament universitaris; l’edat mitjana dels seus integrants és de 20 anys i la seua finalitat és donar una formació d’alta qualitat en interpretació orquestral, amb professorat especialitzat per a cadascuna de les famílies instrumentals.

Data d'actualització: 30 de Gener de 2014
Publicat en: Música, Música, Principal