Estàs a: > > El rector Esteban Morcillo rep el premi Ràdio Gandia SER atorgat a la Universitat d’Estiu de Gandia

Esquerra a dreta: Jorge Hermosilla, el rector Esteban Morcillo i Josep Montesinos

El vicerector de Projecció Territorial, Jorge Hermosilla, i el director del Centre Internacional de Gandia, Josep Montesinos, han lliurat aquest dijous al rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, el premi Ràdio Gandia SER concedit a la Universitat d’Estiu de Gandia. El rector ha mostrat la seua satisfacció pel premi.

Esteban Morcillo ha considerat que aquest guardó reconeix la tasca realitzada per totes les persones que han treballat perquè aquesta cita universitària es convertisca en un referent estiu rere estiu.

La Gala de Premis es va celebrar el passat 15 de novembre al Teatre Serrano. El director del Centre Internacional de Gandia i la regidora d’Educació de l’Ajuntament d’aquesta localitat, Marta Cháfer, foren els encarregats d’arreplegar el guardó que arriba l’any que la Universitat d’Estiu de Gandia, premiada en l’àrea d’educació, celebra el seu trenta aniversari.

La gala de premis serveix, a més, per a reconéixer persones, entitats, col·lectius i empreses de Gandia i La Safor que destaquen per la seua tasca personal, social o professional. Juntament amb la Universitat d’Estiu de Gandia ha estat reconeguda la tasca del metge José Miquel Sequí, del compositor Miquel Vercher, l’enginyer Toni Cuquerella, l’empresa Dulcesol i el pintor Àlex Alemany, entre altres.

Data d'actualització: 22 de Novembre de 2013