Estàs a: > > El Centre Internacional de Gandia acull una jornada sobre ‘Violència de gènere: on estem i cap a on anem’

Jornada violencia genere

El Centre Internacional de Gandia (CIG-UV) i l’Ajuntament d’aquesta localitat van organitzar el passat 25 de novembre la Jornada ‘Violència de gènere: on estem i cap a on anem’, dins dels actes de la setmana contra la violència de gènere. L’encontre, que va tindre lloc a la seu del CIG-UV (carrer Tossal, 8), va ser inaugurat pel director del Centre, Josep Montesinos, i la regidora d’Esports i Igualtat, Emi Climent.

Amb aquesta jornada, el CIG-UV s´ha sumat als actes programats per la Universitat de València amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència cap a les Dones, el 25 de novembre.

L’acte inaugural va donar pas a la conferència ‘Violència de gènere: on estem i cap a on anem, que va anar a càrrec de Beatriz Belando Garín, professora titular de Dret Administratiu de la Universitat de València.

A continuació, se celebrà un debat al voltant de la violència de gènere en el qual participaren, mitjançant una taula redona, Armando Jiménez, comissari de la Policia Nacional; Mónica García, de l’Oficina d’Atenció a les Víctimes del Delicte de Gandia; Juana Navarro, presidenta de l’Associació Rosa dels Vents; Yolanda Díaz, cap del Servei d’Atenció a les Famílies SAF de la Policia Nacional; i Beatriz Belando, professora de la Universitat de València.

La trobada finalitzà amb l’exposició de les conclusions extretes de l’anàlisi i el debat duts a terme al llarg del matí a través de la ponència de Beatriz Belando i la taula redona posterior.

Data d'actualització: 27 de Novembre de 2013