Estàs a: > > València, per dins i per fora: Napoleó i València. El deixant del mite

València, per dins i per fora: Napoleó i València. El deixant del mite

Palleter

Dos segles després de l’alçament de Madrid contra les tropes de Napoleó, el col·lectiu AlumniUV vol recordar, passejant per València, els fets que esdevingueren a la ciutat. Amb aquest motiu ha organitzat l’eixida ‘Napoleó i València. El deixant del mite’ el dia 10 de maig.

Els participants en aquesta activitat, que serà guiada per Enric Català, expert en Història de l’Art, visitaran les Torres de Quart i faran un passeig per la València que va ser ocupada per l’exèrcit napoleònic. Aquesta caminada servirà per a rememorar els fets que van ocòrrer en aquells escenaris com ara el Crit del Palleter a la plaça de les Panses, La Nau, el Palau dels Comtes de Cerveró i els Jardins del Reial de València (Jardins de Vivers).

La concentració està convocada a les 10 hores al jardí de les Torres de Quart. El preu de l’excursió és de 13 euros i inclou el tiquet i l’esmorzar. El termini d´inscripcions estarà obert del 4 al 8 de maig.

Amics i Antics Alumnes col·labora amb el Club de Viatges Fil-per-Randa en l’organització d’aquesta activitat.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 4 de Maig de 2015