Estàs a: > > El VIII Fòrum d´Ocupació es trasllada a l´ETSE

El VIII Fòrum d´Ocupació es trasllada a l´ETSE

Assistents al començament del VIII Fòrum a la Facultat de Dret

El VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València ha finalitzat al Campus de Burjassot-Paterna amb més de 40 estands que han ocupat empreses, institucions i entitats de diversos sectors econòmics. La jornada de dijous, 21 de novembre, que va tindre lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), se centrà en l´àrea d’Enginyeries.

El Fòrum de dimarts, 19 de novembre, es va desenvolupar a la Facultat de Farmàcia, on es reuniren 23 organitzacions, i va estar dedicat, principalment, a l’Àrea de Ciències Bàsiques amb la presència d’empreses dels sectors de la indústria química i agroalimentari.

D’altra banda, el Fòrum de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), que estava previst en principi per al dia 20, va ser ajornat al 21 amb motiu de la vaga d’estudiants convocada per a eixe dia, ja que la voluntat d’aquesta fira és facilitar l’accés d’estudiants i titulats universitaris al mercat laboral.

Així, dijous, 21 de novembre, l’ETSE agrupà 18 participants i la jornada va estar especialitzada en l’Àrea d’Enginyeries, l’àmbit més tècnic del coneixement. Comptà amb empreses dels sectors de recerca i desenvolupament, disseny i fabricació, i activitats informàtiques.

El VIII Fòrum d’Ocupació, organitzat per l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), adscrit a la Fundació General de la Universitat de València, ha tingut lloc també a la Facultat de Dret, al Campus dels Tarongers, i a la Facultat de Psicologia, al Campus de Blasco Ibáñez, on s’ha ubicat per primera vegada. L’èxit d’acollida ha sigut rotund, amb milers de visites, les quals han estat interessades tant en les propostes llançades des dels diferents estands com en les xarrades, taules redones, tallers i altres activitats paral·leles al Fòrum.

Aconsegueix una Tablet
L’OPAL, a més, ha organitzat un concurs per a premiar amb una Tablet Samsung Galaxy WIFI (16 GB) l’assistència tant al Fòrum com a les activitats prèvies. Durant el Fòrum, els participants han rebut un full de verificació de la seua participació en les diferents activitats (taules redones, xarrades, tallers…) i un qüestionari de qualitat. Aquesta assistència es registrà en cada activitat i després ambdós documents s’hagueren de canviar per bitllets de participació a l’estand de l’OPAL. Aquests es dipositaren dins d’una urna en el mateix estand per a procedir al sorteig celebrat el dia 21 de novembre en el Fòrum de l’ETSE.

En total, 60 empreses, institucions i entitats, amb 106 estands, conformen la participació d’enguany en els tres campus de la Universitat de València.

Més informació i programació detallada, en el web del VIII Fòrum d’Ocupació: http://www.uv.es/forodempleo

També es pot seguir el Fòrum a través de Facebook i Twitter en facebook.com/opaluv i @OPAL_valencia

Data d'actualització: 22 de Novembre de 2013