Estàs a: > > El Centre Internacional de Gandia, escenari de l’exposició ‘Formando a personas para el bienestar de las personas’

Assistents a la inauguració de la mostra

El Centre Internacional de Gandia (CIG) de la Universitat de València ha acollit aquest novembre l’exposició ‘Formando a personas para el bienestar de las personas’. L’acte inaugural va comptar amb la presència del vicedegà de la Facultat de Psicologia, Miguel Martínez, i el director del CIG, Josep Montesinos.

Aquesta mostra, organitzada per la Facultat de Psicologia i el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, que dirigeix Jorge Hermosilla, ha tractat d’oferir a la societat una visió gràfica sobre la seua organització, la seua oferta formativa en graus, postgraus i màsters, i els seus projectes d’investigació i transferència de coneixements.

L’exposició va romandre oberta fins al 22 de novembre al CIG (carrer Tossal, 8) i va estar dirigida, especialment, a centres educatius de secundària i de persones adultes.

Data d'actualització: 27 de Novembre de 2013