Estàs a: > > Exposició de fotografies científiques organitzada per la Societat Espanyola de Bioquímica, al Palau de Cerveró

Una de les fotografies de la mostra

La Societat Espanyola de Bioquímica i Biologia Molecular (SEBBM) presenta, fins al 29 de novembre, la mostra ‘Pinacoteca de la ciència 2013’ en la sala Manuela Solís de l’Institut d’Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero, amb seu al Palau de Cerveró.

La mostra, que podrá ser visitada de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores, compta amb el patrocini de la companyia privada Eppendorf i està articulada a través de dotze plafons amb imatges científiques, prèviament publicades en la secció Pinacoteca de la web de la SEBBM.

El propòsit de l’exposició és acostar la ciència als ciutadans, mostrant imatges de contingut científic des d’un punt de vista artístic. D’aquesta forma, la fotografia es converteix en un nou vehicle per a la divulgació científica.

Les imatges són rebudes al llarg de tot l’any i mensualment els responsables de la SEBBM publiquen la millor de totes elles. Una vegada a l’any s’obri el període de votacions amb la finalitat d’escollir la millor imatge científica. Una vegada en aquest punt, un jurat compost per membres de la SEBBM i de l’empresa patrocinadora del premi, Eppendorf, tria la imatge guanyadora entre les tres més votades. El premi consisteix en una ajuda de 600 euros per a subvencionar la inscripció del guanyador al següent congrés, així com les despeses de desplaçament i allotjament.

Data d'actualització: 27 de Novembre de 2013