Estàs a: > > El rector Esteban Morcillo lliura el premi a la guanyadora del concurs de cartells del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

El rector i Mercedes Sancho Urios, davant el cartell guanyador

El rector Esteban Morcillo ha lliurat aquest dimecres el premi al cartell guanyador del Concurs de Cartells del VIII Fòrum d’Ocupació, que organitza l’OPAL, a través de la Fundació General de la Universitat de València, del 12 al 20 de novembre, en els tres campus de la Universitat: Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot-Paterna. La creació de Mercedes Sancho Urios serà la imatge d’aquest VIII Fòrum.

Els membres del jurat han decidit per unanimitat atorgar el premi al cartell de Mercedes Sancho, d’entre les dotze propostes presentades a concurs, per tractar-se d’una obra amb “un disseny gràfic nítid i coherent amb la línia argumental desenvolupada per l’OPAL en anteriors edicions del Fòrum d’Ocupació”. El lema, afegeixen, al·ludeix a la qualitat com a via d’accés al futur laboral i connecta amb els serveis que l’OPAL ofereix als estudiants amb l’objecte de millorar la seua ocupabilitat”.

A l’acte han assistit el gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria; el director de l’OPAL, Vicent González Romá; i la coordinadora de l’Àrea de Borsa de Treball i Emprenedors, Glòria Berenguer.

La guanyadora, Mercedes Sancho Urios, és titulada en la Llicenciatura d’Administració i Direcció d’Empreses de la Facultat d’Economia de la Universitat de València.

Data d'actualització: 30 d'Octubre de 2013