Estàs a: > > En marxa les activitats prèvies al VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

Bloc del VIII Fòrum Ocupació 2013

El Campus de Blasco Ibáñez ha sigut l’escenari on ha arrancat, aquest dimarts 5 de novembre, el Prefòrum 2013, unes jornades que se celebraran fins al pròxim dia 8 als tres campus i que es configuren com l’avantsala del Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València, organitzat des de fa huit edicions per l´Observatori d´Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL).

Entorn de les 9 hores, va tindre lloc al Saló de Graus de la Facultat de Psicologia la presentació del Prefòrum, a càrrec dels membres de l’organització, la qual donà pas a les activitats del primer dia. El Prefòrum començà així amb la intervenció d’Adeit (9:30 hores), la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València, que acostà els assistents a la política de pràctiques en empreses, així com a l’emprenedoria.

Aquestes sessions, impartides per Adeit, tindran lloc cada dia a la mateixa hora en els diferents emplaçaments de la Universitat on se celebrarà el Prefòrum: dimecres, dia 6, al Saló de Graus de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), al Campus de Burjassot-Paterna; dijous, dia 7, al Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia, a aquest mateix campus; i divendres, dia 8, a l’Aula 308 de l’Aulari Nord, al Campus dels Tarongers.

Els temes que es tractaran al llarg de les quatre jornades són reclutament i selecció 2.0, a càrrec de Bureau Veritas; l’eficiència en la cerca d’ocupació, per Mariam Sorní i María José Torres, tècniques de l’OPAL; les competències per a la inserció en el mercat laboral, a càrrec de Juan Pablo Gamboa, tècnic d’Estudis de l’OPAL; noves formes d’emprendre: una taula amb la participació de la plataforma Uniempren, CEEI, Business Booster, el Parc Científic de la Universitat de València i Awancys; i el positivisme com a camí cap a l’èxit, per l’Equip WoNT de la Universitat Jaume I de Castelló.

Amb el Prefòrum 2013, la Universitat de València calfa motors per a la celebració del VIII Fòrum d’Ocupació, que enguany reunirà al llarg de quatre dies al voltant de seixanta empreses en els tres campus universitaris: Tarongers, el 12 de novembre; Blasco Ibáñez (seu del Fòrum per primera vegada), el dia 13; i Burjassot-Paterna, els pròxims dies 19 i 21.

En aquesta ocasió també se sortejarà una Tablet Samsung Galaxy wifi (16 GB) entre els participants del Prefòrum i del Fòrum, és a dir, assistents a les xarrades, els tallers, els debats i taules redones, etcètera. Aquesta assistència és lliure i gratuïta, i està oberta tant a l’estudiantat i les persones egressades de la Universitat de València, com a estudiants i titulats d’altres institucions acadèmiques.

Programació completa

Més informació, en el bloc: http://www.uv.es/forodempleo

El Prefòrum i el Fòrum d’Ocupació 2013 es podran seguir en les xarxes socials de l’OPAL a través dels comptes opaluv a Facebook i @OPAL_valencia a Twitter.

Data d'actualització: 7 de Novembre de 2013