Estàs a: > > El festival Serenates oferirà set concerts gratuïts al Claustre de la Universitat

cartell serenates al claustre

Fins el 4 de juliol a La Nau
El festival Serenates al Claustre, que se celebra del 26 de juny al 4 de juliol a La Nau, i que organitzen l'Institut Valencià de la Música (IVM) i la Universitat de València, oferirà concerts de diversos gèneres musicals: música contemporània, coral, jazz, folk i música antiga.

La directora de l'Institut Valencià de la Música (IVM), Inmaculada Tomás, i el vicerector de Cultura de la Universitat de València, Rafael Gil, han coincidit a dir que: «Aquest festival s'ha convertit des de fa uns anys en un fòrum on grups i solistes valencians presenten els seus últims treballs i també en una plataforma de difusió per a les unitats artístiques vinculades a la Universitat».

En aquesta edició se celebren set concerts de caràcter gratuït. Dos d'ells commemoren el vintè aniversari de sengles formacions valencianes de gran rellevància i projecció: Amores Grup de Percussió i Spanish Brass Luur Metalls (SBLM).

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012