Estàs a: > > Oberta la matrícula per a una nova edició de les Rutes de la Xara

Oberta la matrícula per a una nova edició de les Rutes de la Xara

Imatge del cartell de les Rutes de la Xara

Sota el títol ‘Conflictes i respostes, transició o ruptura. Els reptes de la societat espanyola en la transició’ se celebra el proper mes de novembre a Simat de la Valldigna una nova edició de les Rutes de la Xara. La Xara Edicions i el CIG-UV volen, amb aquestes jornades, donar continuïtat a un projecte iniciat ja fa alguns anys, i que tan bons resultats ha donat en tots els àmbits, sobre tot en l’acadèmic.

Enguany, el cicle de conferències desenvoluparà temes al voltant de la democràcia actual, els problemes i entrebancs que l’han conformada des de la mort del general Franco fins l’actualitat, així com les perspectives de futur que se li pre¬senten a la societat espanyola, dins d’un marc de crisi econòmica, política i institucional, que provoquen una sè¬rie de noves propostes polítiques i socials, les quals bus¬quen una direcció, fins ara sense claredat específica.

Per a tractar tots aquests temes s’ha convidat a gent de reconegut prestigi acadèmic i intel·lectual com els catedràtics d’Història Contemporània Carmen González i Antoni Segura; el catedràtic d’Economia Vicent Soler; el professor de Ciència Política Carlos Taibo; i els periodistes Ignacio Carrión i Miguel Ángel Aguilar, entre altres experts.

Les conferències seran tots els dimarts i dijous del mes de novembre a les 19 hores i tindran lloc a la Casa de la Música de Simat de la Valldigna (carrer Ausiàs March). El programa complet es pot consultar a la web del CIG-UV (www.uv.es/cig) des d’on també es pot realitzar la matrícula.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 d'Octubre de 2013