Estàs a: > > La Universitat de València signa un conveni de col·laboració amb FAES, Foment i el CES

Logo del CIG-UV

El Saló de Juntes de Foment (Gandia) ha acollit aquest dijous la signatura pública del conveni de col·laboració entre la Universitat de València, la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES), Foment d’Agricultura, Indústria i Comerç de Gandia i el Círculo de Economía de La Safor. Aquest conveni busca la cooperació d’aquestes entitats en diferents programes de formació.

Temes com la tecnologia, les inversions, les exportacions, les comunicacions, la comercialització, el turisme, la cultura o la formació continuada poden ser punts de contacte entre les quatre institucions. En aquests moments de crisi, se’n fa més necessària la col·laboració entre tots els sectors de la societat.

Les quatre institucions es comprometen en la realització de programes de recerca que es realitzaran en els distints grups, departaments o instituts de la Universitat de València. A més, aquest conveni permetran a FAES, Foment i el CES rebre estudiants de la Universitat a través d’estades formatives.

Tot i que el conveni se signa demà, la tasca de les quatre institucions ja s’ha iniciat i està treballant-se en unes jornades de formació que cobreixquen les necessitats de la xarxa empresarial comarcal. A més, ja s’està treballant amb la Facultat d’Economia de la Universitat de València en l’elaboració d’un diploma o postgrau que permeta donar a l’activitat una continuïtat i un perfil acadèmic.

Data d'actualització: 3 d'Octubre de 2013