Estàs a: > > Mercedes Sancho Urios, guanyadora del Concurs de Cartells del VIII Fòrum d’Ocupació

Estand OPAL, en el Fòrum

Mercedes Sancho Urios, titulada en la Llicenciatura d’Administració i Direcció d’Empreses de la Facultat d’Economia, ha sigut la guanyadora del Concurs de Cartells del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València, que organitza l’OPAL del 12 al 20 de novembre als tres campus de la Universitat: Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot-Paterna.

El cartell de Mercedes Sancho serà, per tant, la imatge del VIII Fòrum, gestionat des de la Fundació General de la Universitat de València.

El premi del concurs consisteix en una Tablet Samsung Galaxy Wifi (16 GB) o l’equivalent del premi en metàl·lic a preus de mercat. La resta de projectes rebuts per l’OPAL s’exposaran al públic durant la setmana del Fòrum d’Ocupació.

Els membres del jurat han decidit per unanimitat atorgar el premi al cartell de Mercedes Sancho, d’entre les dotze propostes presentades a concurs, per tractar-se d’una obra amb “un disseny gràfic nítid i coherent amb la línia argumental desenvolupada per l’OPAL en anteriors edicions del Fòrum d’Ocupació”. El lema, afegeixen, al·ludeix a la qualitat com a via d’accés al futur laboral i connecta amb els serveis que l’OPAL ofereix als estudiants amb l’objecte de millorar la seua ocupabilitat”.

Resolució

Data d'actualització: 2 d'Octubre de 2013