Estàs a: > > El Laboratori d’Economia de la Universitat cerca voluntaris per a la realització de nous experiments

Logo de LINEEX

El Laboratori d’Economia Experimental de la Universitat de València (LINEEX) cerca persones voluntàries per a participar en noves sessions experimentals. LINEEX és un dels majors laboratoris en aquest àmbit i es defineix com un centre de recerca permanent de l’ERI-CES de la Universitat, dedicat íntegrament a la realització d’experiments econòmics. Les activitats de LINEEX tenen com a objecte l’estudi dels agents econòmics.

Agents com ara el comportament del consumidor sota diferents conjuntures. Per a aquesta recerca és necessària la participació voluntària, com és el cas de l’estudiantat de la Universitat de València. Aquesta participació és senzilla, està remunerada i oberta als socis i les sòcies d’Amics i Antics Alumnes.

En els darrers anys, el laboratori ha desenvolupat un paper de suport a la recerca en Economia Experimental tant per a investigadors de la Universitat de València com per a nombrosos centres nacionals (Barcelona) i internacionals (Tòquio, Califòrnia, Àmsterdam).

Informació sobre el laboratori

Registre per assistir a una sessió

Dades d’ubicació de LINEEX:
Edifici d’Instituts d’Investigació (2ª planta)
Campus dels Tarongers (Universitat de València)
C/ Serpis, 29
46022 VALÈNCIA (Espanya)