Estàs a: > > Torna el cicle ´Geografia de l’Aigua´ amb Alumni UV i una nova visita a les Gorges del riu Cabriol

Pont sobre el riu Cabriol

Un passeig relaxant per les Gorges del riu Cabriol... Aquesta és una de les activitats que poden fer els assistents a l’eixida ‘Les Gorges del riu Cabriol’ que proposa Alumni UV dins del cicle ‘Geografia de l’Aigua’ el dia 26 de novembre. Té un preu de 25 euros i la inscripció roman oberta.

Està previst realitzar un passeig rural de dues hores, sense dificultat, per l´aspre món de l´altiplà i la seua calidesa mediterrània, que afavoreix el desenvolupament d´una rica coberta vegetal amb diferents tipus de flora quasi sense alterar per l´ésser humà. El dinar és opcional i es farà després en un restaurant. Per la vesprada, coincidiran a Requena amb els companys i les companyes que tornen d´El Molón de Camporrobles. El viatge serà guiat pel botànic Víctor Benlloch.

El preu de la visita, organitzada per l´agència Fil per Randa Viatges, és de 25 euros i inclou tiquet i bus. Cal fer la inscripció per telèfon (961 25 53 78 / 662 30 20 85) o des de la seua web (www.fil-per-randa.com). Els Alumni han de portar el carnet per accedir al descompte.

L´eixida serà en bus, a les 8 hores, des de Nuevo Centro, i mitja hora més tard des de Xest.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 22 de Novembre de 2017