Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes gaudeix de condicions especials en l’abonament del Palau de la Música per al cicle de l’Orquestra de València

Orquestra de València, al Palau de la Música

Els socis i les sòcies d’Amics i Antics Alumnes gaudeixen de preus reduïts i prioritat en l’adquisició de l’abonament en el cicle especial de l’Orquestra de València, degut a la inclusió del col·lectiu en l’acord que el Vicerectorat de Cultura i Igualtat ha signat amb el Palau de la Música.

La temporada 2013-2014, l’Orquestra de València compleix 70 anys i per celebrar-ho ofereix un abonament especial ‘70 Aniversari’, amb una selecció dels deu concerts més populars entre octubre de 2013 i juny de 2014. La programació es pot consultar en: http://www.palauvalencia.com/OV/abono70aniversario.pdf

Amb l’objectiu de simplificar l’adquisició de l’abonament, el Palau realitzarà el càrrec directament a la targeta de crèdit de la persona sol·licitant sense cost de comissió. El Palau assignarà les millors entrades, segons disponibilitat, en la zona d’abonament indicada en el formulari: amfiteatre/butaques, tribuna o fons. Una vegada formalitzada la compra, les entrades no estan subjectes a cap canvi ni és possible la devolució del seu import.

El Palau de la Música rebrà els formularis electrònics fins al divendres 13 de setembre: http://www.palaudevalencia.com/forms/form_compra.html

Data d'actualització: 16 de Setembre de 2013