Estàs a: > > Publicat el llistat de sol·licitants de les ajudes socials de 2013 que hauran d’aportar documentació addicional abans del 5 de setembre

Logo del CUDAP

La Fundació General de la Universitat de València ha fet públic el llistat de sol·licitants de les ajudes socials extraordinàries per a l’any 2013, dirigides als usuaris del Centre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP), que hauran d’aportar documentació addicional abans del 5 de setembre de 2013. Es tracta de sol·licituds que presenten deficiències en la documentació adjunta.

Aquests sol·licitants han estat informats mitjançant un comunicat enviat per carta certificada al seu domicili, on es detallen tots els documents requerits que cal presentar abans de la data indicada anteriorment.

La relació de sol·licitants que han d’aportar aquesta documentació addicional es pot consultar en les pàgines web de la Fundació General de la Universitat de València (www.fundaciouv.es) i del CUDAP (http://cudap.uv.es), així com en el tauler d’anuncis del Centre.

La Fundació General de la Universitat de València va convocar el passat mes de juny aquestes ajudes socials extraordinàries, amb un pressupost màxim de 8.200 euros, destinades a famílies en precari estat econòmic, com a conseqüència de situacions sobrevingudes, que necessiten l’atenció continuada dels professionals del CUDAP.

Llistat de sol·licitants dels quals es requereix documentació addicional, en l’arxiu adjunt:

Documents adjunts:
Data d'actualització: 5 de Setembre de 2013