Estàs a: > > Tercera edició del Taller de Fotografia organitzat per Alumni UV

Tercera edició del Taller de Fotografia organitzat per Alumni UV

Fotògraf amb càmera digital

El col·lectiu Alumni UV organitza, els dies 24, 28 i 30 de maig, la tercera edició del Taller de Fotografia dins del programa gratuït d’activitats Alumni Comparteix. En aquesta convocatòria del curs, els continguts estaran orientats a reforçar els conceptes apresos fins ara a través de dues sessions teòriques i una sessió pràctica a l’aire lliure. Els Alumni que desitgen participar-hi s’han d’inscriure del 2 al 18 de maig.

El taller serà impartit per María Amparo Pons, catedràtica d´Òptica de la Facultat de Física de la Universitat de València jubilada i membre d´Alumni UV, a la seu del col·lectiu, al carrer Amadeu de Savoia 4 de València, de 16 a 19 hores. Els i les alumnes hauran de portar la seua càmera fotogràfica.

L’objectiu del taller és explicar els principis bàsics de la fotografia i desenvolupar conceptes com ara l’exposició o la profunditat de camp, els quals s’aplicaran a la presa i l’anàlisi de les fotografies realitzades per l’alumnat.

Per a participar en l’activitat cal inscriure’s prèviament cridant per telèfon a Alumni UV (96 353 10 70) o enviant un correu electrònic a amics@uv.es

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 2 de Maig de 2018