Estàs a: > > Alumni Comparteix analitza en una xarrada els somnis segons la psicologia de C.G. Jung

Carl G. Jung.

L’Alumni UV Agustín Olmos Pascual, psicòleg per la Universitat de València, impartirà la conferència ‘L’anàlisi dels somnis segons la psicologia analítica de C.G. Jung’ el dia 23 de maig, en el marc de les activitats organitzades dins del programa Alumni Comparteix. L’assistència a la xarrada és gratuïta. Inscripció: fins el 18 de maig.

Organitzat per Alumni UV, l’acte està obert també als acompanyants dels Alumni encara que aquests no formen part del col·lectiu. Començarà a les 17 hores i tindrà lloc a la seu del carrer Amadeu de Savoia 4 de València.

En la xarrada, el psicòleg Agustín Olmos tractarà amb els assistents algunes de les concepcions de Jung sobre l’inconscient, parlarà de la diferència entre l’inconscient personal i el col·lectiu, del paper que tenen els somnis en la salut psíquica i s’endinsarà en l’anàlisi dels somnis fent al·lusions a aspectes com ara la importància dels malsons.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 2 de Maig de 2018