Estàs a: > > Visita guiada a Sant Jeroni de Cotalba, amb Alumni Comparteix

Visita guiada a Sant Jeroni de Cotalba, amb Alumni Comparteix

Galeria superior del claustre del monestir de Sant Jeroni de Cotalba.

Les activitats de maig organitzades pel col·lectiu Alumni UV arranquen el dia 6 amb una nova proposta del programa Alumni Comparteix: una visita guiada al monestir de Sant Jeroni de Cotalba, a càrrec de l’Alumni Vicent Álvarez, llicenciat en Dret per la Universitat de València. Per a participar en l’eixida cal inscriure’s abans, del 23 al 30 d’abril.

Sant Jeroni de Cotalba és un monestir gòtic del segle XIV, fundat pel duc de Gandia Alfons el Vell. Ací s’instal·là un cenobi de monjos jerònims, el primer de la Corona d’Aragó, que va romandre fins a la desamortització i que va ser erigit pel cèlebre arquitecte Pere Compte, responsable de la Llotja de València i també de la Capella que acull l’edifici històric de la Universitat.

L’Alumni Vicent Álvarez guiarà la visita que permetrà l’accés a la major part del conjunt monumental declarat bé d’interés cultural. Destaquen el claustre gòtic, l’almàssera, la sala capitular, l’aqüeducte i el jardí. Es tracta de l’únic monestir de l’època que encara és visitable i que, a més, es conserva pràcticament com era fa més de sis segles.

L’eixida està convocada el dia 6 de maig, a les 9:30 hores, des de l’oficina d’Alumni UV, al carrer Amadeu de Savoia 4 de València. La inscripció té un preu de 5 euros per als Alumni i 10 euros per als acompanyants.

L’entrada al monestir, que té un cost de 5 euros, l’esmorzar i el dinar, que es farà a Alfahuir, correrà a compte de cadascú.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 23 d'Abril de 2018