Estàs a: > > ‘Immigració, diversitat i democràcia’, a debat al Col·legi Major Rector Peset

‘Immigració, diversitat i democràcia’, a debat al Col·legi Major Rector Peset

Detall del programa de les jornades.

La Càtedra UNESCO d´Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de València i la Mesa d’Entitats de Solidaritat amb els Immigrants van organitzar els dies 17, 18, 19 d’abril les XXIV Jornades de debat ‘Immigració, diversitat i democràcia’. Totes les sessions van tindre lloc al Col·legi Major Rector Peset de la Universitat en horari de vesprada i van estar seguides per un nombrós públic.

Entre altres ponents, hi participaren els periodistes Helena Maleno i Miquel Ramos, i el magistrat Ramiro García. Les jornades s´obriren amb una intervenció de Rosario Polito, en nom de la Mesa d’Entitats de Solidaritat amb els Immigrants.

El dia 18, la conferència va anar a càrrec d’Helena Maleno, qui parlà de la política de control de fronteres i va debatre amb l’auditori sobre el dret a la vida.

L´últim dia, Miquel Ramos exposà ‘L’Europa de l’odi: el triomf de l’extrema dreta’ i va ser presentat per Miquel Perpinyà, de la Mesa d’Entitats de Solidaritat amb els Immigrants. A aquesta mateixa organització pertany Victoria Porras que va cloure les jornades juntament amb Ximo Revert, com a representant de la Càtedra UNESCO de la Universitat.

Tota la informació i el programa clicant ací.

Data d'actualització: 19 de Juny de 2018