Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes acomiada el curs amb un cap de setmana dedicat a la poesia

Jardí Botànic

Amics i Antics Alumnes ha dedicat aquest cap de setmana a la poesia per a acomiadar el curs abans de les vacances. ‘Els versos de la mitja lluna’ i ‘Somni d’una nit d’estiu’ són les eixides proposades per a divendes 12 i dissabte 13, respectivament, les quals han estat guiades per actors professionals i altres artistes. En setembre, el col·lectiu reprendrà les activitats.

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València ha dedicat aquest cap de setmana a la poesia per a acomiadar el curs abans de les vacances estivals. ‘Els versos de la mitja lluna’ i ‘Somni d’una nit d’estiu’ són les eixides proposades per a divendes 12 i dissabte 13, respectivament, les quals han estat guiades per actors professionals i altres artistes. En setembre, el col·lectiu reprendrà les activitats de forma habitual.

‘Els versos de la mitja lluna’, títol de l’excursió emmarcada dins del cicle ‘València per dins i per fora’, va ser divendres, 12 de juliol, i va estar guiada per l’actor Vicent Grande.

D’altra banda, la nit de dissabte, 13 de juliol, Amics i Antics Alumnes es desplaçà al Jardí Botànic de la Universitat de València per a viure el somni d’una nit d’estiu. En memòria de l’obra del dramaturg universal William Shakespeare, Amics organitzà aquesta activitat juntament amb el Club de Viatges Fil-per-Randa, com l’anterior.

Aquesta eixida es va fer amb la companyia de Josep Daniel Tormo, Josep Vicent Valero i Anna Marí, tots tres de CRIT Companyia de Teatre; de la soprano Mireia Marí; i dels violins de Miquel Cano i Cristina Llimerà.

+info: www.uv.es/amics

Es pot consultar el programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Juliol de 2013
Publicat en: Oci i temps lliure