Estàs a: > > Uniempren s’estrena amb dos projectes d’emprenedors de la Universitat de València

Projecte de crowdfunding

Uniempren, la plataforma de micromecenatge posada en marxa per la Universitat de València, estrena en juliol els seus dos primers projectes. Es tracta d’iniciatives procedents de dos joves emprenedors de la Universitat sobre idiomes en línia, i fisioteràpia i exercici saludable, respectivament.

Uniempren, la plataforma que facilita el finançament de projectes emprenedors posada en marxa fa poc més de dos mesos per la Universitat de València, estrena en juliol els seus dos primers projectes. Es tracta d’iniciatives procedents de dos joves emprenedors de la Universitat sobre idiomes en línia, i fisioteràpia i exercici saludable, respectivament.

Els projectes que han inaugurat la plataforma de micromecenatge Uniempren son: ‘Speaker’, consistent en una comunitat d’idiomes online que cerca inversor privat; i ‘Élite’, un centre d’entrenament, fisioteràpia i exercici saludable que cerca finançament mitjançant crowdfunding, oferint a canvi recompenses a aquelles persones que creen en el seu projecte i realitzen una donació en el mateix.

Per a obtindre més informació, les persones interessades poden visitar l’apartat Projectes en www.uniempren.es

Per a ajudar als emprenedors, només cal accedir als seus projectes i compartir-los en les xarxes socials.

Uniempren és un projecte gestionat a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), servei que s’integra en la Fundació General de la Universitat de València.

www.facebook.com/uniemprenuv
www.twitter.com/uniempren