Estàs a: > > La Fundació celebra les eleccions sindicals

La Fundació celebra les eleccions sindicals

Urna

La Fundació General de la Universitat de València va celebrar, el passat divendres dia 29, les eleccions sindicals i CCOO ha estat l'única i guanyadora candidatura d'aquests comicis.

Amb un 45% de participació (39 vots per a la candidatura de CCOO i 6 en blanc), el principal canvi d'aquest comicis és la constitució del Comitè d'Empresa, ja que s'ha incrementat la representació dels treballadors de 3 a 5 delegats.

Els treballadors que integren el Comitè d'Empresa de la Fundació General de la Universitat de València són: Juan Belda, Maite Ibáñez, Esther Oliver, Sonia Saras i Maria Antonia Lledó. La candidatura de CCOO ha estat conformada per treballadors de distints serveis de la Fundació General de la Universitat de València per tal de transmetre a l'empresa les necessitats de cadascuna de les àrees.

La mesa electoral va ser presidida per Luisa Cardona i va comptar amb la participació d'Isabel Gelonch, com a vocal, i José Antonio Pérez, com a secretari.

La Fundació General de la Universitat de València agraeix a tots els participants l'interès demostrat i anima a continuar participant en pròximes convocatòries.

Data d'actualització: 1 de Juliol de 2009