Estàs a: > > Maria del Mar Bonet actua en el Festival Serenates amb motiu del lliurament de la Medalla de la Universitat

Maria del Mar Bonet

La cantautora Maria del Mar Bonet ha actuat aquest dijous, 27 de juny, al Claustre de La Nau, en el Festival Serenates. La compositora mallorquina ha oferit un concert extraordinari en aquest festival d’estiu amb motiu del lliurament de la Medalla de la Universitat de València, que li atorgà el rector, Esteban Morcillo, en el marc del concert.

La cantautora Maria del Mar Bonet ha actuat aquest dijous, 27 de juny, al Claustre del Centre Cultural La Nau, en el Festival Serenates, que organitzen conjuntament, la Universitat de València i la Subdirecció de Música CulturArts Generalitat. La compositora i cantautora mallorquina ha oferit un concert extraordinari en aquest festival d’estiu amb motiu del lliurament de la Medalla de la Universitat de València, que li atorgà el rector, Esteban Morcillo, en el marc del concert.

Durant el concert, Bonet interpretà el seu últim disc ‘Fira encesa. Maria del Mar Bonet Bartomeu Rosselló-Pòrcel’ (2013), un treball homenatge al poeta mallorquí Bartomeu Rosselló-Pòrcel (Palma, 1913 - El Brull, 1938) en el centenari del seu naixement. El disc recopila tots els poemes de Bartomeu Rosselló-Pòrcel que ha musicat i enregistrat des de 1971 i també inclou tres poemes nous que ha musicat recentment.

Atesa la limitació de la capacitat de La Nau, el concert va ser també retransmés en directe des del Saló d’Actes Sanchis Guarner de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, i des de l’Auditori Joan Plaça, del Jardí Botànic.

Des dels anys 80, Serenates ha esdevingut una alternativa cultural per a milers de persones en cada edició, i una excel·lent plataforma per a la promoció de grups valencians, i aquesta línia es consolida en l’edició d’enguany. Però, a més, el festival incorpora novetats en 2013: l’Ajuntament de València, mitjançant la Regidoria de Joventut, i els patrocinadors privats Fundació Banc Sabadell i Heineken donen suport a aquest festival en què s’han programat nou concerts fins el pròxim 4 de juliol.

L’entrada a tots els concerts de Serenates al Claustre és gratuïta, amb invitació que cal recollir, a partir d’una hora abans de l’inici, a la Consergeria de La Nau, l’edifici històric de la Universitat de València (C/Universitat, 2, València).

Consulta tota la programació, CLICANT ACÍ

+ Info sobre Maria del Mar Bonet: http://www.mariadelmarbonet.net/