Estàs a: > > Convocatòria d’ajudes socials extraordinàries per a 2013 a usuaris del Centre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca

Logo del CUDAP

La Fundació General de la Universitat de València convoca ajudes socials extraordinàries per a l’any 2013, amb un pressupost màxim de 8.200 euros, dirigides als usuaris del Centre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP). El termini de presentació de sol·licituds finalitza hui dilluns, 15 de juliol.

Aquestes ajudes estan destinades a famílies en precari estat econòmic, com a conseqüència de situacions sobrevingudes, que necessiten l’atenció continuada dels professionals del CUDAP.

El termini de presentació, que finalitza hui dilluns, 15 de juliol, roman obert des de hui, 25 de juny de 2013, data de publicació de la convocatòria en les pàgines web de la Fundació General de la Universitat de València (www.fundaciouv.es) i del CUDAP (http://cudap.uv.es), dins del seu bloc i en l´apartat de ´Recursos´, així com en el tauler d’anuncis del Centre.

Bases de la convocatòria, en el document adjunt:

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Juliol de 2013